Aho Aho Ahoahoaho..!

Hoidihoooo hooo..!

Nu är man relativt halv pigg eller man kanske ska säga övertrött...
Har bara hunnit med att storstäda inatt...
Hade tänkt mig att baka men klockan pep stup i kvarten och de är juh roligare att umgås med dem lite...
De är juh för dom man sitter här..!
Heh...!

En natt kvar...
Sista gången man jobbar tre och fyra nätter irad...
Nu är de bara två och en som gäller...
Få se hur de blir...
Vem vet, man kanske lyckas vända tillbaka dygnet...
Tragiska är att man måste lära sig mera maträtter...
Dryga är att jag har kvar ärtsoppa, kroppkakor, palt och (jag tror) järpar...
Dessa järpar kommer att bli min undergång..!
Hehehe..!

Neh, ska inte klaga..

Neh, nu ska jag dona på i tvättstugan..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0