Alltid kul att hitta dammsamlingar..!

Här har man stressat och stressat och så är man snart klar...
Neeeh..
Tänk om man kunde säga de...
Eller...
De skulle vara tråkigt..!
Tur nog så har man att göra ett tag till...
Skurbbat inne i städskrubben...
Alltid kul att hitta dammsamlingar..!
Hehehehe..!

Nu är de inte många timmar kvar innan man tackar för sig..!
Både på gott och ont..!
Skulle kunna jobba några nätter till, man är då inte trött...
Men de är skönt att få sova som en (som alltid Fredrik säger) "normal" människa med gubben och vovvarna..!
Har beställt väckning en timme tidigare idag, fast jag hoppas på att få vakna runt ett pigg och glad..!
Gubben har juh lovat att hänga tvätten bara jag satte igång den...
Så de är då kul!
Men han har blivit så snäll på den fronten...
Jag her igång och han hänger då man har jobbat natt..!
Gullisen min!
Skulle inte byta honom mot nått på denna jord!

Kan man säga att man är kär då man har varit ihop i över sex år?
Förälskad då?
Hmm, eller så hatar man honom så mycket så att man älskar han...
Neeeee! De sista är de då absolut inte!
Tänk på att man har rätt så kass humor då man är trött..!
Hehehe..!

Aja, jag och Fredrik ska ta en bakar dag...
Göra PALT!
De är juh bra att testa innan man ska göra de här...
Och får se om man är snäll nog att slänga ihop bullar..
Då skulle Fredrik bli överlycklig..!

Neh neh..!
Detta giver inget bröd, inte heller limpa..!

Hoppas att ni sover gött nu!
Snart är de min tur att snarka!
Dock är de ett tag nu..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0