Ändrade planer imorgon..!

Nu har man myst framför Våra Bästa År..!
Vaknade precis..!
Somnade vid fyra fem tiden...!
Oj oj oj, säger jag bara..!

Nattmöte om sagt har man klockan 19 ikväll..!
Två hela timmar...
Man är nyfiken vad man ska gå igenom..!
Sak frågo Therese om hon kan ta fram recept på persiljejärpar..!
Hahaha..!
Jag kan inte sluta tänka på de där j*vla järparna..!
På stan igår hittade jag inte ens recept på vanliga järpar, bara järpe..!
Och en fågel filé ska man inte tillaga..!
Aja, annars får man testa de andra receptet på matklubben.se...

Ändrade planer imorgon..!
Fredrik smed dom igår kväll, men inte fick jag veta...
Cubus blir de...
Men i Sundsvall..!
han skulle tydligen ha några bildelar...
Och de är juh bara en tredjedel av priset..!
Aja..!
Upp tidigt iallafall..!
Hoppas att man kan sova..!

Huvva huvva..!

Fredrik skulle hämnta posten, nu har han varit borta i ca 20 min...
Bra att han får snacka av sig med brodern lite...

Neh, ska se gårdagens Room service....

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0