Han ser då allt han...

En pusst av lättnad..!

Nu har de farit..!
Huvva huvva..!
Fulla huset har de då varit...
Wii och SingStar utmanad har man blivit...
Men jag vann..!
För de mesta iallafall..!
Kickade Dannes as i boxing...
Förlorade andra gången...
Jobbigt jobbigt...
Men vilken träning..!
De fyra gånger om dagen...
Hahaha!

Pengar och presentkort...
Inte illa alls..!
Kaphal my likey!
Så nu får man shoppa lite mera..!
Hehe..!

Neh, nu ska man ta de lungt...
Tyckte att man kunde bjuda upp dom som är där nere ikväll, men Fredrik hade andra planer...
Smörgåstårtan är juh som färskast idag och inte imorgon...
Aja, vill han bjuda hans mor och bror på gam-tårta (jag vet, den är inte dålig) imorgon så får han väl göra de...
Helt upp till honom..!
Tycker att de är snällare att bjuda dom ikväll...
Men men..!

Pappa tyckte då om slipsen, var lite paff...
Hade posten-slipsar (som han har tagit bort loggan på) och ärvda slipsar...
Då är de på tiden att han har en egen...
Satt och tänkte...
Senaste farsdags presenten han fick (bara fårn mig, vi brukar gå ihop till en vinare), var pennfodralet jag gjorde åt Honom när man skulle testa skinn på träslöjden...
Så de var kanske på tiden, för när jag snikrade ihop den så gick man i trean..!

Hmm...
Han ser då allt han...
Han hann med mössan som jag virkat åt Fredrik...
Trodde att man hade haft den på Haloween...
HA HA Fredrik!!!

Neh, nu ska man njuta av lugnet...
Man börjar juh bli gammal..!
Dock blev de nog liiiite för lugnt..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0