Hmm, jag är då en ungdom...

Ja du!
De är kämpigt att ta sig igenom en natt..!
Fredrik somnade tillslut och där låg man vaken..!
Men nog har man fått en blund eller två..!
Hehe..!

Nu ska man pina sig igenom en kalldusch...
Hoppas på att varmvattnet är igång...
Sotaren är här eller så har han varit här...
Höll på trilla av sängen då han började klättre på stegen utan för sovrumsfönstret..!

Idag är de mycket på shcemat...
Stan, Maxi, Obs och sen skulle Fredrik på två till ställen....
Ska nog ta vinterjackan och skippa "fin-jackan", känns som om man vill ha liiiite värme..

Bläää för vintern!
Bläää för kyla..!

Pappa ringde igår...
Började att säga "På söndag blir min lilla flicka en stor tjej..."
Riktigt chockad...
24 år...
Neeeeeeh!
Orkar inte bli gammal...
Lisa har kommit in i nå stadium att hon alltid frågar om jag är vuxen...
Vad svarar man på de?
Hmm, känner mig inte ett dugg vuxen...
När blir man vuxen?
Är de när man får barn?
Vad ska man ha åstakommit för att kalla sig vuxen?
Hmm, jag är då en ungdom...
Iallafall tills på söndag..!
Hahaha..!

Men vad i rackarns!
Nu har man tappat ännu en örhänges-plupp!
De är den tredje på ett par dagar..!
ÅåÅ!

Neh, ska bita i de sura äpplet och slänga mig i duschen..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0