Inte illa va?

Ho ho ho..!

Vakande tidigare, men Fredrik var i Nordmaling, så jag låg och drog mig..!
Härligt värre..!

Nu är man offisciellt 24 år..
De går bara neråt..!
Neh, så farligt är de inte...
Men fy rackarns ändå..!

De är ännu en slappar dag idag..!
Skönt skönt..!
Som tur var så hade Fredrik för ont för att fara ut och äta igår...
Pizza under täcket i soffan framför Wii var de jag hade önskat mig..!

Maria och Andreas var upp igår med...
Maria var lite klurig med sin present...
Fick cider, tur de, förrådet var tomt...
I de stora hela så fick man en massa shopping pengar!
Inte illa va?
Dock har man spenderat pappas slant redan...
Den fick vara kappan..!
Hahaha!

Neh neh...
Man ska väl drutta vidare..!

Pice Out..!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0