Man har blivit LURAD!

VAD I RACKANS!

Nu har man suttit och sett i timmar på när Fredrik spelar..!
Och så slutar de så där?!
Mycket besviken..!
Inte ens en puss fick Mario!
ÅåÅåÅ!

Neh!
Huvva!
Uppstoppad prinsessa är de!

Nu ska man lägga sig och se en rulle...
Fredrik vill se nått nytt, men jag skulle gärna vilja se en film som man kan innan och utan så man kan blunda och snarka..!
Hehe..!

Huvva..!
Spenderat mycket idag..!
Ca 520 för skor och 400 kronor resten..!
Men då kom man hem med två par skor, ena halva priset (de gillar jag med skopunkten), och tre plagg..!
Tur att man fick rababt på Lindex..!
Hittade en svart klänning då jag kom hem som jag ska kolla på..!
Hehe..!

Imorgon är de möte och på fredag har vi bestämt oss för att fara till Ö-vik...
Fredrik vill plundra Cubus...
Hahahaha..!
Blir nog några lappar brända för mig med...
Dock blir man så missnöjd varje gång man har varit i Ö-vik, man lär sig aldrig...
De ända man saknar i Umeå är Cubus, så om de skulle fixa det så slapp man åka söder ut..!

Neh, nu ska man lägga sig och njuta av utsikten..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0