Mina planer..!

Fredrik sak till tandläkaren klockan åtta...
För att fördriva tiden har jag kommit fram till att gå till stan...
Om man nu hittar..!
Hahahaha..!
Neh, de är juh bara att gå raka spåret, kommer nog att frysa ihjäl..!
Först ska jag se hans tandläkare..!

Vet ni vad muppen sa..!?
"Jag har ingen aning hur denna här ser ut..."
Med ett brett leende på läpparna..!
De kan bara betyda en sak..!
De är en god bit med stora bröst..!
Annars skulle han inte ha påpekat se..!
Hehe, alltid kul att reta honom..!
Dock tror jag att jag icket får se na...
Visst är de tandsköterskan som kommer och hämntar dom?
ÅåÅ! Skulle vara kul att kolla om man har rätt..!
Annars skulle han inte ha sagt nå...

Men de är juh bra att han får "valuta" för pengarna..!
Haha..!
Jag menar, nån gång måste han väl få nå fint att glo på..!
Men se men inte röra är de som gäller..!

Fredriks andra natts-citat är:
"Når jag inte, så drar jag upp tills jag nåt..."
Ska inte säga vad han ville "nå", men ni förstår nog om man säger * blink blink *...
Och ja..! De är placerade över naveln..!

Söt, sötare och sötast är han..!
Kan dock inte säga att han är romantisk hela tiden..!
Hehe..!

Neh, snart bär de iväg och jag har inte gjort nå..!
Har en gäspande Fredrik vid datorn brevid och en sovande hund vid fötterna..!
Stackars dom, vi håller dom uppe halva nätterna och sen väcker man dom på morgonen..!

Apan kommer man inte in på..!
Suck..!
Ska göra ett sista försök innan man ska kladda på sig smink..!

Pice Out..!

// Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0