Neh, nu ska jag sätta eld i baken på Fredrik..!

Tjablaaa tjablaa!

Nu har man slitit..!

Neeeeeh..!
Har tagit de rätt så lungt..!
Fredrik har då kört med mig....
Bara han som vågar smaka på rörorna, så han fick blanda så gjorde jag grovgörat..!
Som de ska va..!
Så nu står de en odekorerad tårta i kylen...
*Graahhh*
Mumma mumma!

Har suttit och räknat...
De blir ca tio stycken som kommer på en gång... De ska rymmas runt rumsbordet..!
Hahaha..!
Aja, finns de hjärterum så finns de stjärterum!
Får man då hoppas iallafall..!

Slagit in pappas slips....
Svart randigt med svart och silver band...
Pysslade fast tre stjärn-pärlor på silverbandet, tog sin tid, men nu är de där..!
Älskar att slå in...
Funderar på att slå om några julklappar...
Men jag har nog några som man ska köpa, så de blir nog bara bra..!
Hehe..!
Ingen som har nå att pakitera?
Jag kan stå för papper?
LoL!

Neh, nu ska jag sätta eld i baken på Fredrik..!

Pice Out..!

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0