Somnade till en drägglande Fredrik..!

Nu är man så gott som vaken..!
Har suttit och segat mig..!

Somnade till en drägglande Fredrik..!
Han fick som han ville..!
Sagan om ringen..!
Vaknade till på de scener där de skrek som mest..!
men de var mysigt att se att Fredrik var så inne i den..!
Blir väl andra filmen inatt..!
Aja, huvudsaken man får snarka..!

Imorgon ska jag sova så läääääänge jag kan..
Jobbar..
Känns lite konstigt att inte vara ledig, men de ska nog bli bra detta schema..!
Aja, man har då inge annat val..!
Hehe..!
Men jag kan tänka mig att man inte riktigt ställer om sig lika mycket då man bara jobbar två nätter..
Fyra nätter i rad så har man blivit en äkta natt människa..!
Hehe..!

Neh, ska sminka mig och klä mig..!
Sen ska man iväg och njuta av skyltsöndan..!
Nu har man så stora förväntningar så man blir nog besviken..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0