Sen fick man bara välja på ett fåtal saker...

Ohoj ohoj!

Nu har man kommit sig hem efter en underbar dag i Sundsvall..!
Dock kan man säga att de bara blev tre saker på själva IKEA..!
Ett underlakan, två fat och en pajform...
Så cirka 140 kronor la man ut..!
På Biltema blev de ännu billigare...
Köpte ut n bobb åt syrran, och till mig själv så hittade jag en Ladyshaver för 69 kronor...
På Cbus blev det bara ett armband för 79, men Fredrik handlade för oss bägge..!
Hehe... Neh, så farligt var de inte...
Han hittade två skit fina T-shirt:ar..!
Jag skulle vara smart att använda presentkorten på Kaphal, men glömde dom totalt då man hade ställt sig i kö och kom fram till att de var kö lappar som gällde..!
Vilken mupp som har kommit på de..!
men köpte manikyr setet med kupongen för 79 och en BH som de var halva reapriset på...
Perfekt att testa när den bara kostar en femtilapp..!

På DollarStore fick plånboken arbeta..!
Sex pack jul-panellängder (50kr/st, som fått), två tre-pack garn (30kr/st, fått de med), två stickor (10kr/st), godis (20kr) och en chipspåse (10kr)...

Är så nöjd..!
Ska alla gardinder ska upp i vardagsrummet..!
Tomtar + röda i sidofönstrerna och bara tomtar i mitten fönstrerna...
Små fönstrerna funderar jag antingen på att inte ha några eller så får de hänga som de gör, kanske hänger för de andra med...
Rätt så mycket insyn då de är så himla mörkt ute..!
Hehe..!

Så, julgardinerna vi hade i vardagsrummet förra året fåt komma sig upp i sovrummet..!
Inte dumt inte dumt..!

Vi var på Bauhause och kikade lite..!
Hittade mycket smått och gott som man ville ha..!
Dit får man verkligen fara och fynda..!
Hoppas att dem kommer till Umeå.:!
Eller ännu bättre..!
Nordmaling..!
Hahahaha..!
Never ever, men man måste väl få hoppas?
Eller?

En grymt härlig dag har de varit, vi har strosat på och bara tagit de lugna..!
Svinit kallt har de varit, men kärleken fick värma..!
Haha..!

På vägen hem skulle Fredrik bjuda på Max i Ö-vik..!
Huvva..!
De håller på att bygga om, så de har en vagn utanför där de har köket...
Sen fick man bara välja på ett fåtal saker...
Inge sallad åt mig, jag fick mig en kycklingburgare...
Inte den godaste man har ätit, men sällskapen gjorde de hela..!

Neh, nu ska jag drutta vidare..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0