Var inte riktigt 100 nöjd...

Ååå!
Jag kan inte snarka..!
Man ligger och tänker hur man skulle kunna ha gjort såsen och järparna bättre...
Hittade ett bättre recept som just var utlagt precis då jag hade gjort klart dom...
Var inte riktigt 100 nöjd...
Aja, man får göra de bättre nån annan gång..!
De är som jobbigt med detta jobb då man ska laga saker man inte ens vet hur de ska smaka...
Och sen då de inte har bestämba recept och ibland inga recept alls...
Aja..!
Nästa gång ska jag testa de andra...

Neh, ska fördriva tiden en stund sen ska jag försöka snarka...
Nån mupp har skickat ett sms imorse som pipit...
De gjorde inte saken bättre...
Man blir juh nyyyyfiken..!
Hehe..!

Neh neh..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0