Aja, jag experimenterar...

Ho ho ho..!
Känner mig som en uggla!

Nu har man gått hårt fram...

De är första gången man sätter sig...

Skrubbat i tvättstugan och allmänt donat på...

Gjorde en tabbe, fast de spelar nog ingen roll..
Gjorde morotssoppan som egentligen ska göras imorgon, idag, va rackarns man säger...
Men de är perffa, då har man tid att dona på med kroppkakorna...

Hur ska sådana se ut frågar man sig..!
Hehehe..!

Hade tänkt vara flitig och göra en paj...

Hittade ett recept på ett pajskal som man skulle fylla med mazan...

Knådade ihop och tryckte ut i formen, då man skulle blanda mazankrämen upptäckte man att de bara fanns till en portion...

Aja, jag experimenterar...

Tog chokladpudding och så skivade jag några frysta jordgubbar och la ut fint...!
I värsta fall kan de väl gröpa ur puddingen och lämna skalet..!
Hahaha..!
Aja, gjort är gjort..!

Nu har man fått göra en go fläskfilé gryta...

Ser riktigt mumma ut..!
De roligaste och de som oroar mig mest med detta jobb är just matlagningen...

Riktigt gruvar mig för inatt då man ska knåda ihop kroppkakorna, men å andra sidan så känns de lite kul att få testa...


Neh neh, nu ska jag drutta vidare..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0