De är en sexig karl..!

Morrn morrn  morrn...

Nu har man snarkat till 14.30...
Fredrik kom hem från tandis och vovvarna blev kelsjuk...

Natten har varit snabb men ändå inte....
Ingen matlagning, så jag städade kylarna och avfrostade frysen...
Sen på morgontimmarna gjorde jag en mer avvancerad snopp-värmare med punghållare...
Fredrik tyckte att den blev lite för smal, men den gick då i..!
De skulle bli en elefant, men den såg juh ut som den gjorde, så de fick bli som de blev...

Min halsduk är nu klar...
Ska köpa garn och virka ihop en sjal...
Har inte bara klurat ut detaljerna..!

Inatt är de ingen matlagning heller...
Så de blir väl att baka matbröd...
Får se hur man lyckas med de...

Två nätter kvar, sen är man ledig i sju dagar...
Vad ska man då hitta på...
Nå blir de väl..!

Neh, ska se på Våra bästa år...

Ikväll är de dräggel dags!!!
House är tillbaka!
YES!!!


De är en sexig karl..!
Hahaha..!
Kanske man ska köpa Fredrik en käpp i julklapp..!
Hahahahahaha!

Neh, ska sluta flumma mig och traska vidare..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0