De får gå som de går...

Morrn morrn..!

Hmm, trött är man men man kan inte sova..!
Ska nog bädda ner mig i soffan och hoppas på nå..!
Hehehe..!

Vaknade ut av en karl som halft skriker i telefonen...
Aja, man får hoppas att man får sig en blund till..!

Var förbi på Strandholmen då jag slutade...
Skulle lämna igen stegräknaren..!
Så, nu är den ur världen..!

Neh, ska lägga omkull mig...
Man kan inte klara sig på tre timmar..!

Tre nätter kvar tills man är ledig..!

Inatt ska jag ge mig på nån skinksås och morotssoppa...
Imorgon blir de fläskfilé gryta, hur man nu gör de..?
Om dom kunde ta fram recepten, så man inte gör fel...
Sen ska jag koka potatis så att man har till kroppkakorna man ska göra på söndag natt...
Oj oj oj, hur ska detta sluta...
Vet inte ens hur kroppkakor smakar..!
Aja..!
De får gå som de går...

Men jag var så stolt över risgrynsgröten..!
Den såg så fin ut..!

Neh, nerbäddning ska ske..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0