Har ju inte träffat honom sen igår...

Vaken!

Stolt över mig själv..!
Sovit från åtta till fyra!
OoOoO!
Nu ställde jag dörren på glänt, så de var halft mörkt i sovrummet..!
Skööööönt..!

Pigg pigg..!
Skönt skönt..!

Undrar vad dagen ska bjuda på?
Ska då se Dr. House och Våra Bästa år snart...
Vet i rackarns vad man ska börja med...
Hmm...

Jag sitter och avgudar mitt halsband som jag ropade in..!
177 inklusive frakt..!
Köpte ett vitt för 299 för några månader sen..!
Titta så fint..!



Neh, ska kolla vart gubben är...
Har ju inte träffat honom sen igår...
Neh, där ljög jag...
Han kom och la sig med mig imorse...
Han snarkar tydligen i soffan då man jobbar, han ligger alltid där då man kommer hem...
Men han kommer alltid och kryper ner med mig sen...

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhh fint!!! Jag älskar snö halsband... hur många har du nu emma? :D

2008-10-15 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0