Hmm, de återstår att se..!

Hmm..!
Är rastlös..!
Ingen har tid att prata med mig..!
Ringde tillochmed mamma, men hon var hos mormor och städade..!
ÅååÅ!

Skickat sms åt Fredrik, får svar lite nu och då..!
Ni kan vara lung, bara skickat tre, var av ett var ett mms...
Hehehe..!

Nu har man tvättat, städat, kammat hundarna, varit på promenad och rensat några lådor..!
Har ni någe förslag på vad man kan hitta på??

Ja! Jag vet att jag ska sova..!
Men men, får lägga mig och dega framför TV:n..!
Blir en kall dusch innan man far ikväll..!
Hahaha..!

Fredrik sa att han skulle ringa efter han hade beställt mat...
Ska gå och kolla om han ringde medans jag dammsög..!
Tror knappast att man får nå blommor denna gång..!
Men dom jag fick i lördags står fortfarande så fint så..!



Visst är han romantisk??
Hmm, de återstår att se..!

Kunde ha fått en så söt bild på lillan, men då jag tog fram mobilen så ändrade hon ställning..!
Ingen modell där inte..!



Men lite söt blev hon väl ändå..!
Hehe..!

Neh neh..!
Nu ska man traska vidare..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0