Hoppas att de funkar..!

Morrn morrn..!

Oj, nu har man sovit hela sex timmar!
Emma är STOLT!
Höll på att dö då jag såg hur mycket den var..!
De funkadea tt man åt en banan och tog ett glas fil innan man kröp till kojs!
YEH!
Samma sak imorgon!

Hmm, inatt ska man ge sig på morotssoppa och fläskfilé gryta...
Får se hur de funkar nu då..!
Hehe..!
Antlingen så misslyckas man eller så blir de nogurlunda bra..!

Hmm, jobb jobb jobb...
Sker de inget annat i mitt liv?!
Förtillfället..?
Neh..!
Man myser på dagarna och jobbar på nätterna..!
Fredrik är nere hos sin älskare (Andreas) medans man snarkar..!
De vanliga..!
Hahahaha..!
Två nätter kvar innan man ens kan tänka på att göra nå..!
Fem dagar!
Skööööööööönt..!
Hoppas att de blir IKEA då..!
Annars går jag under..!
Har bara varit på jobbet, bio, stan och handlat de sista veckorna så de ska bli skönt att komma sig iväg en stund...
Ja, jag vet..!
Är bortskämd..!

Mina pikar har börjat lite smått..!
Komenterar om Ullared och att de skulle vara roligt att se hur de ser ut julpyntat..
Men han ska få komma på de själv, annars blir de inge bra..!
Hahaha..!
Hoppas att de funkar..!

Neh, ska lägga mig och se på när gubben spelar sitt älskade 8-bitars...
Han vann juh nå spel på Tradera som vi var och hämtade...
Han är som ett barn på julafton...
Märks då inte att man städade i Torsdags i  sovrummet..
Allt är utspritt..!
Men söt är han..!

Neh..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0