Jag har funnit knepet..!

Vaken!

Gu´så länge man har snarkat..!
Sköööönt...!
Sovit ca åtta timmar..!
Nice nice..!
Jag har funnit knepet..!
Denna gång skippade jag till och med att ta en alvedon..!
YES!

Happ happ..!
Vad ska man hitta på nu då...
Ska snart ge mig på middan, fast inte före sex..!
De ska bli kycklinggrytan som jag gjorde på  jobbet, fast jag funderar på att rulla in de i tortillas, he ost på och snöra in i ugnen...
Annars blir de väl med ris..!
Hahaha..!

Åh, vad jag gruvar mig för kroppkakorna..!
Oj oj oj, såger jag bara..!
Hmm, håll tummarna för mig..!
Funderar på att baka snabbtunnbröd på morgonen, så de har till frukost..!

Hahaha, inatt så dammade jag på överskåpen i tvätt stugan...
Imorse fick man veta att man inte får klättra då man är själv, liksom använda skärmaskin och hämta posten...
Men mangla får man..!
Så många gånger man är för nära och pillar..!
Hehehe..!
Aja, de har väl satt upp säkerhetsskäl för en orsak...
Jag slipper då dutta på med de..!

Imorgon klockan 07.16 är jag LEDIG!
Jaaaaaaa!
Fast de känns fortfarande som om man vore på semester, men de är skönt att kunna göra nå..!
Så man får börja planera..!
Har en sak som jag skulle kunna tänka mig att göra...
Får se hur de blir med den saken, de är upp till två andra..!

Neh, nu ska jag kanske slänga mig i duschen..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0