Man tycker att man kan tänka liiiiiiiite innan man öppnar sitt gap...

Vaken vaken...
Rackarns..!
Jag som la mig lite senare...
Problem med tvättmaskinen, den fick inte ström, men de är inget en skarvsladd kan ordna..!
Sen låg vi och snackade ett tag...
Vaknade av en skärande röst som stack in huvudet och ropade "Freeeedrik..."
Hon vet att man har jobbat natt, hon såg mig då jag kom hem...
Man tycker att man kan tänka liiiiiiiite innan man öppnar sitt gap...
Men men...

Idag blir de storstäd...
Får stor besök inmorgon, övernattandes till och med...
Om de inte nu blir ändrade planer...

Hmm, funderar på att skicka Fredrik och köpa ut till Ronjas öron...

Neh, ska apa mig och sen börja plocka...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0