Pilla naveln och leka med vovvarna!

Nu är man vaken..!
Jag som verkligen försökte snarka ut idag..!
ÅåÅ!
De första jag gjorde var att dra ner rullgardinerna i sovrummet, så nu är de mörkt då jag kommer imorgonbitti och ska sova..!

Jobb och jobb...
Matlagning, städ och bak...
Kanske inte ska glömma att passa gubbarna och gummorna..!
Hehe..!
Man har då så de räcker på natten...
Tre nätter sen är man ledig i sju hela dagar..!
Skönt skönt..!
Undrar vad man ska hitta på...
Nått blir de väl..!

Man är inte riktgt van att jobba så sällan...
De är nästan så man kan söka sig en 50 %:are någon annan stans...
Huvuudsaken man får bestämma sitt eget schema...
Neeeh, man ska börja njuta av livet..!
Pilla naveln och leka med vovvarna!
Hehehehe..!

Veckan som varit har då varit en slö vecka...
Visst, man var på bio, IKEA och stan m.m...
Sen hjälpte man till och dona med flytt, kanske mer här hemma, vågade inte gå i metalltrappen med denna j*vla fot...
Sen jobbade jag juh extra på fredan...
Hmm, kanske inte var en så slö vecka ändå då man tänker efter...
Men men...
Man kanske ska börja strukturera upp veckorna ändå..!
De är skönt att slippa stressa så himla mycket...

Måste börja plaska igen...
Nu har de varit fullt upp...

Jag skulle vilja ha ett snyggt smykesskrin eller bara en fin låda..!
Har mina halsband liggandes huller om buller..!
 Man läggen ner halsbanden, alltid då man tar upp de så är de trassel..!
Jag kan inte fatta de!

Neh neh..!
Man ska nog bädda ner sig i soffan och glo på dumburken..!

Pice Out!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0