Så de SÅ!

Nu har man pallrat sig upp..!
Fy!
Hjälpa Andreas att flytta runt lita saker där nere igår natt...
Hmm,  man kan väl säga att man har kommit en god bit på vägen...
Får väl fortsätta idag...
Vi ska in till Umeå med ett släp som de ska lasta på sen ska vi köra hem de...
Under tiden de lastar och donar så kan vi shoppa runt på stan...
Hoppas att man hittar nå..

Klämde foten redan förra gången jag hjälpte till och denna gång..!
Svinit ont och i går var den svullen...
Men men, de går väl till sig...
Huvudsaken man kan jobba..!
Hehe..!

Snart ska man in i duschen och kolla om man får någon ordning med krullet man har till hår..!
Kommer inte att glömma Fredriks kommentar..!
Men jag gjorde inte en hack som jag skulle när jag klippte honom...
Klippte de en aning kortare än vad han ville..!
Så de SÅ!

Neh neh..!
Man ska kanske drutta igång..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0