Så nöjd..!

Nu så nu så..!

En slitsam dag..!

Varit på stan och donat, rätt så trött efter nattens äventyr...
For på Maxi och fyndade medans Fredrik satt på Donken (åt frukost innan jag for)...
Hittade en kofta som skulle kosta 249 kr och en kjol som gick på 249...
När jag stog i kö så var de en kärring som gick före..!
Morr, om man inte var så trött så skulle man ifrågasätta...
Men jag nöjde mig med att hennes dotter skällde ut henne..!
När de var min tur så stog jag redo med en femhundring, lämnade fram plaggen och hade ett rabatt kort, så man fick 30% på ena och 10% på andra...
När hon knappade klart så bad hon om 293.50 kr (påsen kostade tre spän, rena rånet)...
Lite smått chockad och räckte jag fram min femhundring, tänkte väl att man hade hört fel...
Men icket, fick tillbaka 206.50...
Tog min påse och när jag kom ut ur affären så kollade man på kvittot...
Hon hade slagit in koftan på 129...
Tyckte väl att man inte kan räkna så himla fel..!
Men men..!
Roligt att man får "återbäring" ibland med..!
Hehehe..!

Vi for sedan och hälsade på syster-yster, som hade mammsen på besök..!
Härligt att få träffa lite familj, de är så långt mellan varven..!
Har blivit bjuden på haloween-party den 1 nov...
Så jag fann min utklädnad..!
Så nöjd..!
Får sminka mig mer röd ögonskugga, hoppas att man har kvar den, har en tendes att ge de man inte använder till mamma..!
Annars får man komma på nå annat..!
Hahaha...

Nu har man gjort ett ryck där nere, pusslade ihop tv-bänken...
Så den står nu än så länge iallafall...
De är som kul att montera...
Gillar dock inte att spika, så Fredrik fick spika fast baksidan..!
Jag är kass på att pricka av spiken och då de inte är min bänk så är de lika bra att vara på den säkra sidan..!

Neh, nu ska man gå och lägga sig och slappna av i soffan...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0