Vad gör man då?!

Nu är man less..!
Kan man inte få göra bort sina tio timmar..!
Hehe..!

Upptäckte nå äckligt idag då jag klappade Ronja..!
Hon har kliat sig mycket i ett öra...
Och nu förstår man varför..!
Hon var alldelens brun av nå klet..!
Tyckte jag kollade örat nyss, men kanske bara kollade ett..!
Så de var att sitta med örontops och kompress och försöka få bort kletet...
Undara vad de kan vara..?
Vågade inte gå så långt in, hon har kvar alldelens i örongången...
Tog så långt in man vågade...
Tänk om hon har öroninflammation?!
Vad gör man då?!
Fredrik ska ringa vet. imorgon, de har juh bara telefon tid mellan typ 8-9...
De är juh helt sjukt..!
Aja, hon verkar då inte lida, hon har inte kliat sig så mycket sen man har varit där..!
Min lilla gumma då..!
Lättare att ha koll på Blaze´s öron...
Hahaha..!

Neh neh..!
Ska drutta på och innan jag far ska kolla hur de står till där igen..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0