Visst låter den underbar?

God morgon världen..!

Nu har man gjort bort sin "extra" timme..!
De var nog bra att man ställde om klockan direkt då man kom, annars skulle de vara drygt..!
Hehe..!
Jag hade förväntat mig nå värre..!

Nu är jag klar med min mössa..!
Eller...
Mössa och mössa...
Min lilla kära syster är halft, vet inte om man riktigt kan säga fåfäng, men kanske "noga"...
Vi sprang på ett tiotal affärer för att hon skulle ha en ny mössa, när hon lyckas övertala mamma så tog hon den på Indiska...
Men tror ni att hon har den?
Neh, den ligger där med alla andra mössor och de är många...
Som tur är så är hon som jag när jag var liten...
Så jag tror nog om jag säger att jag har stickat denalldelens för henne och att de tog måååååånga timmar att göra (NOT), så kommer hon nog ha på sig den ut..!
Hahahahahaha..!
Har funderat på att ta hit hon en eller två nätter i veckan, så de passar juh perfekt att gå ut genom dörren och kolla om hon verkligen har på sig den..!
Hehe, man vill juh inte att hon ska skämma ut sig på Ersboda..!
Sen här kan man jjuh bara ta av henne den när man har satt sig i bilen...
Smart va??
Märks de att man ibland har för lite att göra?
Hehe..!

Man kanske ska beskriva mössan...
Den är rosa och lite brun, formas som en häxhatt med en liten boll på tippen och sen har jag virkat dit en blomma...
Visst låter den underbar?

Neh, idag ska jag stöka undan lite, Fredrik ha lovat att dammsuga ikväll...
Inte dumt va?
Då måste man juh passa på så de blir lite"finare" här hemma...

Neh neh, man kanske ska starta dagen...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0