Aja, bara att betala och vara glad..!

Tjosan hejsan..!

De sällsynta skedde nyss..!
Neh, så farligt är de inte...
Pappa ringde...
De var väl de vanliga, Andrea var och red, han hade snackat med broder, undrade om jag var snäll mot Fredrik...
Underbart är kort..!
Hehe..!

Nu är de då rent i vårt hus..!
Iallafall nån dag, hoppas man då..!
Slagit in mammsens paket, sen har man pillat naveln..!

Jag som var sååååå duktig..!
Inte lagt nå bud på Tradera på länge, men nu börjas de igen..!
Hoppas att bara en ska gå igenom..!
Hehe, men med min tur så vinner man alla..!
Aja, bara att betala och vara glad..!

Super nöjd att jag hittade halsbandet åt mamma!!!
Då har hon ett svart och jag ett vitt..!
Nice nice..!
Nu har man ställt sitt klockhalsband, fast funderar på att ta en annan kedja..
De är en sådan som fastnar så lätt i håret..!
Inte för att man har så lite hår att avvara..!
Hehe..!

Neh, ska kolla hur man ligger till..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0