Är man 32 så kan man juh hålla nå man har gått med på..!

Morrn morrn..!

Äntligen får man stiga upp..!
Har legat halft vaken sen 00..!
ÅåÅ! Var så ARG..!
Drömde en äcklig dröm, vaknade och tänkte krypa ner hos gubben som hade gått till tv rummet tidigare, när jag kommer dit så är han inte där..!
ÅåÅ!
Vi har kommit överrens, för lääääänge sen, har vi gjort kväll så ska vi stanna inom lägenhetens fyra väggar...
Om man inte nu måste traska med vovvarna...
Sen är jag så anti att vända på dygnet...
Är man 32 så kan man juh hålla nå man har gått med på..!
Så de så..!
Han är juh inte fem..!
Aja, fick tillbaka honom efter många om och men...
Han kunde juh ha gått ner igår efter maten, men neh...
Och kan han vara vaken halva natten så kan han hålla mig sällskap på morgonen...
Så, jag har haft en gäspande karl som stup i kvarten har fårgat om han kunde få vila..!
Hehe..!
De är roligt att ha någon att prata med på morgonen, ännu roligare att prata med någon som är vaken..!

Neh neh, får sova igen mig lite imorgon..!
Stora dagen.:!
Inskolning 12-21..!
Ska fara till Gräsmyr idag, så man har någon koll vars de är..!
Tydligen var den kortaste och snabbaste vägen dit att fara via E4:an...
Så de känns väl sådär..!

Igår frågae alla när man skulle sluta, när man tackade för dagen och var på väg hem så frågade typ alla om de skulle få se mig igen..!
Men mig blir de inte av med, vare sig de vill eller inte..!
Har planerat att man kanske sak kunna jobba extra..!
Vad drygt det känns att jobba ända fram till torsdag morgon...
Huvva..!
Jag har aldrig jobbat natt..!
Men så lite som jag kan sova nu på nätterna så är de juh lika bra att testa...
Jobbigare att stiga upp på morgonen än på dagen, så mycket vet man..!
Hehe..!
Är de konstigt om man tar med sig ett anteckningsblock??
Jag kommer juh inte ha nån annan än mig själv att fråga då man kör igång på riktigt...
Aja, man får se vad som händer och fötter..!

Snart är väl denna arbetsdag över den med..!
Hoppas att han tar tummen ur röven tidigare idag, var vrål hungrig igår..!
Hehe..!

Neh neh neh..!

Nu ska man rata vidare..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0