De är juh bra att börsen får nå extra ibland...

Morrn morrn..!

Jag hade en jätte intressant dröm imorse!
ÅåÅ!
Försökte drömma om!
Först var de någon i dörren, sen låg Ronja och var kelsjuk och sen hörde jag att Fredrik var vaken..!
Då gav man upp..!
Nån annan natt kanske..!

Jaha, ikväll och imorgon kvar sen är man ledig sin dag...
Skönt skönt..!
Ska nog passa på att fara och simma, de har som inte passat in...
Sen jobbar man lör, sön, mån, tis, ledig ons och sen går man på schemat på Tobiasgården...
Ska börja med fyra nätter...
Rätt så spännande...
Skönast av allt är när de fyra nätterna är över så är man ledig i fem dagar..!
Ska jobba extra på Strandis på fredan, annars skulle man ha varit ledig i sju dagar..!
De är juh bra att börsen får nå extra ibland...

De bidde ingen film igår heller, härligt..!
Vi låg och snackade, sen blev de lite kuddkrig och sen snarkade man...
Rätt så mysigt...

Hmm...
Neh...
Om man ska hitta på nå...
Har några auktioner som går ut idag...
Vill gärna bli överbjuden i alla...
Men med andra ord så kommer jag vinna de flesta...
Skulle inte förvåna mig...

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0