De beror vad Andreas säger...

Hej hej hej hej hej hej hej..!

Något övertrött är man..!
Hehe..!
Jag och Mari ska fara och simma..!
Så man får hoppas att man inte somnar i poolen..!
Hahahahaha..!
Tur att man har en kommande undersköterska med sig..!

Fick en sååååå fin bild på mina bullar som jag knådade ihop inatt..!



Visst var de härliga..!
Fredriks gnat om att baka hemma har börjat..
Hehe..!

Hmm, får se om de blir bio ikväll..
De beror vad Andreas säger...
Är som sugen på att få ta på mig nå annat än arbetskläder...
Har juh haft de i sex dagar (nätter för den delen med..)..
Håller mina tummar..!
Och fingrar med..!

Neh neh..
Nu kanske man ska dra en kam genom håret och dutta på sig nå kläder...
Man kan inte fara i nattlinnet..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0