Die you, DIE!

I´m on top of the world..!
NOT..!
Hehe..!

Ser nu att man har fått ett tredje husdjur..!
Ett flugfan som inte vill lämna oss i fred...
Aja, de håller då Ronja sysselsatt med sin jakt..!
Förtillfället sitter den och tvättar bak benen på skärmen...
Orkar inte bry mig så hårt..!
HA!
Jag fångade den!!
Nu sitter den i en flaska..!
HAHA!
Vad sägs om de?!
Die you, DIE!
Mohahahahah!

Nu när den är ur världen...

Har legat och sett på en film, Fredrik somnade...
Lika bra de...
Ska snart se Hål i väggen...
Sen måste jag kolla om man vann nå på Tradera...
Har bjudit på S.N.Ö halsband och inte bara ett...
Ska lugna ner mig sen... Men kan man inte åka och shoppa så får man dra shoppandet hit...
Eller??
Låter väl som en bra idé..?

Har fortfarande lördag idag...
Suck, men man jobbar liks imorgon så...
Lika bra...

Ingen som vill prata med mig??
Lonley, I´m so lonley....



Neh, Ska väl pilla lite på Freddan så han vaknar..!
Hehe..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0