Hela tre timmar..!

Hej hej hej..!

Nu så är städningen avklarad...
Blev en lite enklare...
Skönt skönt..!

Hann inte med badning idag...
Men ska se om man far en sväng efter jobbet imorgon...
Eller om man tar de efter jobbet på fredag...
Man får se hur de blir...

Har klippt navelsträngar idag...
Maria släppte ut sanna (kattmamman) och sen upptäckte hon att de fortfarade satt fast i var sin kaka...
Tur att man klippte, de hade trasslat in sig i varanndras ganska rejält...
Men fyra små gulingar blev de...
Så söta så..!
Bästa med de hela är att man får njuta av kattungar utan att behöva ha dom själv..!
Kung va!?

Imorgon börjar man jobba igen..!
Slut på semestern..!
Man går ut hårt första gången..!
Hela tre timmar..!
Hur ska jag klara de hela..!
Hehe..!
Man hoppas på att få veta vad som kommer att ske med mig...
Om jag ska vara kvar så länge de går och sen fara till bemanningen eller om jag får börja i Gräsmyr..!
Jobbigt då andra ska bestämma sitt öde...
Men men, vad kan man göra åt saken..?

Neh neh, nu ska man njuta av de sista timmarna av semestern..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0