Jahapp, nu har man lördag..!

Nu så var de slut på att sova..!

Var rätt så skönt att klockan ringde, så nog har man sovit..!
Hehe..!

Gullungen hade spelat in Musik Maskinen, Jonas Gardell var med, så man hade nå att se på imorse..!
Men vet i rackarns om de ska vara så enkelt för honom...
Han glömde mig faktiskt...
Hehe..
Forgive and forget...
Jag är över de..!
Sen kunde jag vara lite klarare, jag sa:
"Ska du gå ner och fråga Andreas om vi ska gå, så att de inte blir allt för sent..?"
Men men, huvudsaken han fick prata av sig..!

Jahapp, nu har man lördag..!
Det är en enda stor ond cirkel...
SÖNDAG SÖNDAG SÖNDAG!!!
Så, nu får man se om man har fått in de i huvet..!
Imorgon har man sovmorgon..!
Börjar klockan 16..!
Sköööööööönt..!

Löning på Fredag, inte dumt de inte..!
Dock betyder de att räkningar ska betalas, hade inte så mycket denna månad...
Men ändå..!
Man skulle få så mycket mer över om man slapp..!
Hahahaha..!

Neh, nu ska man sluta rata sig...
Snart ska man väcka upp gubben...
Funderar på ett glas vatten, då vaknar han allt snabbt..
Ska man vara så taskig??
Njaoooooaaaa........

Pice Out..!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0