Neh, blä och fy!

Morning morning..!

Vaknade av en gurrglande sak som aldrig kan stänga toa dörren...!
De är tur att han är söt..!
Hehe..!

Gäsp, vad ska man göra idag må man tro?
Förhoppningsvis så lite som möjligt...
Ska nog bara dra av golvet sen får de vara...
De får duga..!
Hehe...
Jobbar man sex dagar i rad och är bara ledig en i mellan så får de se ut som de gör här...
Nu ser de juh faktiskt inte så himla farligt ut här...
Lite dammråtter och sockar, som Blaze gungat ner från tvättställningen, ligger på golvet...
Så man överlever ett tag till...

Igår var de exakt sex veckor tills man fyller år..!
Fy...
24 år!
Neh, blä och fy!
Varför ska man åldras varje år?!
Räcker de inte med vart annat eller vart tredje..?
Om de nu finns en Gud så är han rätt så sjuk..!

Fredrik ska fara till Nyåker och fixa pärlan...
Hinner han inte hem tills jag börjar ska Maria köra mig...
Fast jag hoppas att man får köra själv med en hel (kan då inte säga och ren) bil..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag drutta vidare..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är inte den ända med dammisar! skratt

2008-09-22 @ 17:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0