Så lite medvetande måste man ha...

Morgon råder, tyst är de i huset..!

De gör mycket att Maria är borta där nere..!
Annars brukar man alltid höra henne hosta på morgonen...
De är lungt i Baggård..!
Himla sköööööööööööööönt!

Nu har man snarkat, tog igen mig lite efter gårdagen..!
Nu är man inte lika grön på jobbet..!
Hehe... Tror ja iallafall...
Min första kväll efter semestern, de ska bli roligt att se hur den utspelar sig...


De har börjat bli kallare nätter...
Hundarna söker sig in bland mina kuddar...
Och de sker då på egen risk, men jag tror då att man är halvt vaken då man vänder sig...
Jag har en tendens att ta med mig alla kuddar till den sidan man ligger på...
Så lite medvetande måste man ha...

Vad ska man dona på med tills fyra då???
Hmm, pilla naveln kanske..!
Neh, ska läsa tidningen..!

Pice Out..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0