Snacka om tur..!

Nu så...
Nu je man hemma..!
Behövde inte gå hem, men var inställd på de..!
Hehe..!
Hann gå in på guldaffären och på blomaffären...
När jag stog och kollade på en Cult-vas så ringde telefonen...
Maria var i nordmaling!
Snacka om tur..!
Hehe..!
Snabbt till kassan och betala..
Ångrade mig att jag inte köte två krukor till...
De var juh 30%´s rabatt..!
Men hem kom man..!

Hmm, skönt möte...
Behövde inte oroa mig för schemat över huvudtaget..!
Yeeeeeeh!
Fick ett fint paket med..!
Men de skulle inte ha behövt..!
En antingen kostaboda eller liknande glas-katt som man ska he på en spotlight...
Mycket fin...
Lämnade de på jobbet, rätt så tung att bära till baggård...
Smart var man...
Men under dessa fem år så har de lärt känna mig, gömt kameran och sa inget, såg bara att de blixtrade till..!
Åååå!
Morr!
Hehe..!

Nu har man tydligen vunnit två auktioner...
Så 505 kr (ink.frakt) för två snöhalsband var väl inte helt fel...
Tragiskt nog så var de dom man mindre ville ha...
Skulle hellre ha de jag förlorade igår...
Men men...
Får hålla koll annars får man köpa dem i affärn..!
Hehe..!

När man gick in till centrum så tänkte man: Undrar hur många tankar man tänker på en dag?
Sen kom jag på att de var liiiiite för knäppt även för mig..!
Hmm, man kanska ska börja räkna..!
Hahahahaha...
Tur att de bara är en själv som vet vad som försegår uppe i skallen..!

Neh, ska rata vidare...
Kolla om man hittar nå fint att ha i vasen, silver-riset var inte helt okej...

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0