Lätt fixat..!

Ååå!
Nu har man drömt klart..!
Men skönt var de..
Hehe..!
Finns de nå bättre än att drömma?
Neh, tror då inte de...

Hmm!
Har en rackarns låt på hjärnan som man gärna skulle vilja bli utav med..!


When you say nothing at all- Ronan Keating



"The smile on your face let me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
You say it best, when you say nothing at all"


När man var ung så strävade man efter den "kärleken" som han sjöng om i denna låt...
Hmm, har nog funnit den med...
Hahahahaha..!

Jaha...
Vad ska filuren ha för sig idag då?
Jag ska promenixa Puttes..!
De bästa av allt att både jag och vovvarna får sällskap!
Yeeeeeeeh!
Jag har Anna att snacka med och vovvarna får dräggla över Max..!
Hehe..!

Sen får man se vad som sker sen...
Fredrik vill in... Men han ska inte få som han vill varje dag...
Sen är Andreas här, så jag tror att han har ångrat sig..!
Inte dumt att han kom ut..
Hehe..!

Idag går en rackarns auktion ut på Tradera, vill halvt vinna men ändå inte..!
Men man kan juh alltid hålla tummarna att man vinner ändå..!
Hahahaha..!
Märks de att man är klyven..?
Tradera är farlig...
Men jag har inte lagt ett bud på tre dagar, så jag är stolt över mig själv...
Så de så!
HA!

"The smile on your face let me know that you need me"
Rackarns!
Fortfarande den där j*vla låten på hjärnan!
Lätt fixat..!
Får bege mig ut på YouTube och kolla om man hittar nån bättre..!

Neh, nu ska man kanske göra sig klar...
Vi skulle träffas 10...

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0