Han måste vara den enda grabben som tackar nej till att ha en bärbar hemma!!

Go´kväll Go´kväll!

Vilken härlig första arbetsdag de blev..!
Fika och strunt prat..!
Och mitt i de hela så säger Marita att jag har fått tjänsten..!
Yeeeej!
Alla var rätt chockad över att jag ska sluta...
Tyst blev de då...
Hehehe..!
Alltid kul, inte lätt att göra dom chockade..!
Men men, jag ska till Marita imorgon och gå igenom detaljerna...
Så man får se hur de slutar...

Jag skulle fira med att fara och shoppa...
Hittade dock inte något fint...
Ska nog vänta till trekvartsärm kommer in i lagren..

Var beredd på att gå och ta ut pengar och köpa en laptop...
Men tror ni inte att Fredrik stoppade mig...
Han måste vara den enda grabben som tackar nej till att ha en bärbar hemma!!
Hans kommentar på de hela var att jag skulle jämnföra med en från NetonNet eller Elgiganten..!
Men för mig skulle de vara ett impusköp..!
Om man tänker på de för mycket så skulle man juh ångra sig!
Så de blir nog ingen på ett tag..!
ÅåÅ!
Hans fel..!

Man hann gå in ett par skor med..!
Gick riktigt långt i dem...
Men som tur var hade jag tagit med mig sköna skor, så jag bytte på Maxi..!
Sköööööönt..!

Fredrik hann snacka lite skit med Markus på parkeringen...
Medans passade jag på att mata småfåglarna med frukostbröd..!
Mumma för dom..!



En stor lättnad..!
En sten har lufts från mitt hjärta..!
Nu behöver jag inte tänka så mycket på jobbet...
Nu är de bara att flyta med strömmen...
Sköööööööööönt..!
Njuta av den tid man har kvar på Strandholem och hoppas att man får gå ut extra och jobba..!

Neh neh..!
Nu måste Emma isäng..!
Ska upp 04.30 imorgon...
Inte så dumt att njuta av en DVD innan John Blund får göra sitt jobb..!



Nu ska man sluta svamla..!
Super trött..!

Natti natti natti!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0