-"Emma, du har rätt så fina bröst..."

Tystnad råder..!
Känns skööööönt..!
Hehe..!
Trött som satan och öm i nästan alla ben i kroppen...
Upptäcker nya blåmärken titt som tätt..!
Mest öm i bröstvårtan..!
Lisa kom åt den, fråga mig inte hur, men de kändes då som om hon slet loss den..!
Hehe..!
Aja..!
Nu får man läka ett tag innan man beger sig dit igen..!

Hittade en väst som jag funderar på att köpa..!
Prövade även en jeans kjol som Fredrik tyckte satt bra..!
Visade även hur jag såg ut i jeans byxor, men de får då hänga kvar i butiken..!

När man kom hem dog man av i soffan..!
Vi njöt av tystnaden och att slippa prata..!
Hehe..!
Lill gumman har så många frågor...
Blev extra många då hon visste att vi skulle hem med henne, hon är smart, hon vet vad man ska göra för att dryga ut tiden..!
Hon och alla frågor..!
Fick en komplemang i morse..!
-"Emma, du har rätt så fina bröst..."
Ja, de ville man verkligen höra utav sin lilla syster... NOT!
Tur att man kan prata bort de... Eller jag hede på Wallie..!
Hahahaha..!

Neh, nu ska man rata sig innan säng gång..!
Imorgon ska jag sova ut!
Hoppas på de iallafall..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0