As jobbig natt..!

Fy vilken jobbig natt..!
Började med när man skulle lägga sig...
Fredrik gick med hundarna och jag skulle ta fram lite hundgodis..!
Såg jätte skumt, halva synfältet var prickigt som rackarns..!
Tog två pamol och traskade isäng..
Allt snurrade och huvudet värkte som rackarns..!
Läpparna domnade bort och vänster sida med..!
Jobbigt jobbigt..!
Blev bara värre då jag blundade...
De var varmt och kallt..!
Bläää..!

Men men, runt fem tiden fick jag då efter många om och men somna..!

Nu är man öm i huvudet...
Tog pamol för säkerhetens skull..!

Aja, nu ska man glömma de..!
Jobb inatt..!
Yeeeeeeh!

Neh, ska nog bädda ner mig i soffan och hoppas på en sekunds sömn..!
Gubben är bytt, så nu kan man sova ända fram till lunch..!
Hehe..!
De är som att ha barn..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0