Gumman min..!

Banan jakt på apan..!
Huvva så generösa de är i år då..!
Svarat medelande, gästboksinlägg, grupper och kollat vänbevakningen och jag ligger på ca 33 stycken..!
Då är de juh inte ens kul...

Neh, satt imorse och ratade mig...
Fråga mig inte varför jag kollade på mitt första skrivna darium-inlägg på apan...
Kolla:



Tänk så tur man hade att de fanns en liten tös där inne, kanske inte en Rakel, men en Blaze..!
Har sparat alla mail jag fick från uppfödaren, utskrivet i en pärm, så kul att ha då man fick veta så fort hon gjorde nå sött..!
Hehe..!
2005... Huvva så längesen..!
Hon har blivit gammal och grå..!
Gumman min..!

Ångrar mig att jag inte sparade Ronjas annons ur Blänkan..!
Men men, man gör mycket dumt..!

Neh, nu ska man andas in och känns lugnet..!
Köpte en kjol idag på Lindex, samma som den rosa fast svart...
Så jag är nöjd..!
Hehe..!
Går bara minus på kontot..!

Neh..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0