KLIAR!!!

Vilket äventyr..!
Bakat veteflätor (tog sitt tag innan man kom på hur man flätade, fick till och med fläta mitt hår..! De komiska i de hela är att jag hade en fläta i håret då man kom hit..!), rullat chokladbollar och varit uten ström i 2 ½ timma ganska precis..!

Huvva va man har sprungit hit och dit, men timmarna gick då fort..!
Så tyst så man hörde alla...!
Just satt mig för att skriva i nattboken då allt brummade igång..!
Så nu är de buller och bong igen..!

Min lilla gubbe flagnar mycket..!
De är inge kuuuuuuul..!
KLIAR!!!
Aja, blir han fläckig så får man fara dit och fylla i gratis..!
Men de KLIIIIIIIIAR!!!!!!!
Snart är de sova för min del, då tänker man inte på de..!
Hehe..!
Tejp j*vel!
Den ska juh vara snäll mot huden..!

Aja, nån vecka till sen så är man fri..!
Men med min  tur så blir de i fyllning..!

Neh, tänka possitivt!

Nu ska man ta sig an tvättstugan som stannade upp bara så där..!
Men som tur var så hade  jag ett varmt strykjärn, så de är bara mangel och tvätt kvar..!
Mohahahahaaaa..!

Tur var så hann man nätt och jämt ta ur flätorna ur ugnen..!
Emma hade flyt..!

Neh, nu ska jag ta tag i saker och ting..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0