Slöööööött!

Nu har jag legat och legat och legat..!
Vaknade halv åtta..!
Ååå..!
Men de har varit väldigt skönt att kunna dra sig..!
Tänkt och planerat..!
Den 42/4 ska jag köa har jag bestämt mig..!
Den tidigaste fredan jag är ledig, om man inte räknar med denna..!
Fast de är juh långfredan, så de har nog inte öppet..!
Håller nog tummarna på liten kö...
Men med min tur så vet man vars de slutar..!

Äntligen så jobbar man..!
Kan man säga så?
Skönt att slippa hitta på nått och bara ta de lungt och invänta att stämpla in..!
Hehe..!

Neh, nu ska man kolla vad man ska ha inatt så de är ur världen..!


BYE!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart ska då Emma köa? Kanske Ullared? :P

2009-04-06 @ 19:48:11
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0