Gó gumman..!

Nu så är man hemma..!
Skämt ut mig även idag..!
Vi åkte hissen på Nannas parkeringshus, så skämtade jag och sa att vi skulle trycka in alla knappar, så Fredrik skulle vara tuff och gjorde de...
När dörren öppnades sa jag att men BV då, när jag kollade upp stog en dam som skulle åka ned...
Så man fick nog skulden för de..!
Men men..

Köpte inte nå...
Eller...
Joh, blev en parfym, men den var på extrapris och min som jag har är de bara några sprut kvar i..!
Sen sparade jag 70 kronor..!
Ni ser, de lönar sig att vänta..!
Hehe..!
Som vanligt så var man dum nog och prövade en annan parfym, Paris Hilton, man luktar en blandning av mamma och fylla..!
Hehe..!
Neh, Christina Agulera ska de va (hur nu hon stavar namnet)..!

Hann en sväng förbi mormor..!
Lill schoppan..!


Mormor                                                                                      Mammas hår

Blev inte bättre bild, mamma stressade på, här letar de recept..!
Hehe..!
Gó gumman..!

Jag som skulle vara smart att ta två flugor i en smäll idag, men de gick då inte...
När vi liks var i Hörnefors så skulle jag kolla om man kunde få sig en tid på tatoo-studion...
Men de fanns inga öppentider, bara ett mobilnummer som ingen svarade på...
Aja, fick iallafall se till graven...
Vågar man plocka bort en krans som har gjort sitt på en grav?
Var som osäker, så den fick ligga kvar...
Tog då bort en äppelbit som hade sett sina bästa dagar på den... De fick duga...
Hehe..!
Jaja, ingen tatuering idag...
Var på den på E4:an med, men de verkade va så dyra...
Såg exempelbiler, en som var 5x5 cm gick på 1600, och min kommer då vara tre gånger så stor..!
Ska pröva Hörnefors igen, annars får jag ringa Red Dragon..!
Men jag vill juh göra NU inte om nån månad..!
ÅååÅ!
NUUUUU!

Neh, nu ska man svida om och raka benen, vill juh inte att läkaren ska sticka sig..
Eller kanske rätt åt honom..!
Heheheh..!

BYE!

// Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0