Varför kan de inte vara en Gullan för?

Hur härlig dag som hellst och så möts man av detta brev då man kommer hem:

"VÄLKOMMEN TILL NORDMALING VÅRDCENTRAL!
Vi har bokat tid för Dig på hälsocentralen för ett läkarbesök onsdagen den 22/4 2009 kl 14.45
Du kommer att få träffa Nils Poromaa, läkare"

Nils Poromaa?
Han låter elak..!
ÅåÅ!
Varför kan de inte vara en Gullan för?
Aja..!
Långt innan dess..!
Tur nog..!

Om de inte var nog med de så ringe de från tandläkarhögskolan då jag var på Dollar Store..!
De vill ha in mig dit med..!
Så nu har man de att oroa sig för med..!
Men jag tror nog att läkaren är värre..!
Eller...
Hmm...
Jag vet inte..!
Aja..!

Dagen..
Vad ska man säga om den..?
Hela 39 kronor på IKEA (19 kronor frukost/lunch), 40 kronor på Boom, 199 kronor på Cubus  och 359 kronor på Dollar Store..!
Blev nya gardiner till vardagsummet där...
Synd nog så hade de bara två förpackningar, men de får vi ordna..!
Skulle vilja ha haft tre...
Men men..!
Går inte att göra så mycket..!
Hittade ett par snygga skor på sko kanonen, men där så höll jag mig...
Fast jag ångrar mig...
Men man får väl svänga förbi då man är inne i Umeå..!
Hahaha!

Pappa ringe då man kom innan för dörren...
Han ska till sydafrika i två veckor på måndag...
De värsta av allt är att han inte ens vill fara..!
Give ME!!!

Neh, nu ska man svida om och kolla på Vänner..!
Är juh där man slutade se då man flyttade hit..!
Yeeeeh!

BYE!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har hört att den läkaren är jättebra. Helena har haft honom och hon tyckte han var jättebra :) Så det är nog ingen fara :)

2009-04-01 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0