Fredrik satte alla på plats genom att förlora alla..!

Go´morgon go´morgon hör ni fåglar sjunga glatt
Go´morgon go´morgon i kööööööööör!

**NOT**

Trött och skulle gärna vända mig om och snarka vidare..!
Men men, Fredrik vill ha med mig... Så man ska väl ställa upp..!
Sen får man juh traska på stan, dock hela dagen, men man får då gå igenom de hela..!
Annars får man hitta nått hörn på stadsbibblan..!
Hahahahaha..!
Nja, riktigt så farligt är de väl inte.. Men nästan..!
Hehe, neh... Man kan juh brumma till Ersboda, men de känns drygt..!
Eller så gör man ett äventyr och tar bussen... Hört att man inte får betala på den nu längre, skulle vara skoj att pröva..!
Senast jag åkte (typ tre-fyra år sen) så körde de som galningar, men tydligen så har de "kortat" körtiden för dem..!
Tycker synd om allas våra busschaffisar..!

Skulle ha laggt oss runt nio tiden för att se på film, men då var Markus spel-sugen..!
Så de blev att förlora två och vinna en..!
Fredrik satte alla på plats genom att förlora alla..!
Hehe..!

Neh, nu kan man inte svamla...
Man ska sminka och klä sig och inte tala om att göra någe med toffsen (btw blir de nog ett färgköp till den rackarn)..!
Kanske märker att man försöker dra ut på de hela..?

Sov mina nära och kära, sov för allsindar..!

**GÄSP**

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0