Har äntligen kommit på hur..!

Nu har man sakta men säkert börja förstå hur Facebook fungerar..!
Men hur hittar man folk?
Ända folket jag hittar är de man har på MSN..!
Aja..!
De kommer..!

Neh..!
Idag blir de en slö dag..!
Ska kolla om nån vill ha besök..!
Blir lite smått galen om man ska sitta och dega..!
Nu när man är van med fart..!
Är de konstigt om man tar hit Lisa i helgen???
Hehe, tror inte att Fredrik går med på de hela..!
Aja..!

Neh, nu ska jag Facebooka mig, har gått med i en grupp..!
Har äntligen kommit på hur..!

BTW..!
HAr jag sagt att jag har köpt en jacka?
Mupparna på H&M fick juh in jackan igen..!
"Neh, den kommer inte tillbaka.."
MUPP!
Men nu har man den och glad är man..!
Hehe..!

CU!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0