Men bra de..!

Nu har man shoppat tills man droppat..!
Fast mest fönstershoppat, men de räknas väl?
Var på stan 8.30, allt öppnar 10..!
Satte mig på Bibblan (som öppnade helt 10, men tidningsavdelningen var välkommnadne) och läste alla dagstidningar som man kunde komma åt..!
Sen förderv man tiden på stan..!
Blev inte så himla många butiker innan klockan var 11.30 och man skulle möta Fredrik för mat...
Åt och tog de luuuuuungt på Estern Palace..!
Var många som kom och gick..!
Hehe..!

Sen skickade mamma ett sms att hon och Lisa var på väg ner..!
Passande..!
Fredrik skulle iväg igen..!
Så man drog fötterna med dem en stund..!
Mysigt var de då..!
Hittade två par skor åt mammsen, en som hon kanske ska ha på bröllopet..!
Inte illa..!
Billiga var de.. 99 och 149..!
Hittade inga åt mig och mina klumpfötter..!
Men bra de..!
Däremot hittade jag en jacka..!
Men köpte den inte..!
Gick på 600..
Får se om man köper den imorgon..!
För då börjar allt om igen..!
Blibblan en timma innan  stan öppnar och sen dra runt igen..!
Så de blir nog jackan..!
Har intalat Fredrik att jag inte har nån liknande..!
Hehe..!
Sen mötte Fredrik upp oss på Donken, Lisa var hungrig och jag smaskade på en SpriteZero..!

Neh..!
Nu ska man kolla posten..!
Verkar ha fått inbjudan nu..!
Ska kolla, man kanske inte är bjuden..!
Hahahaha..!
Imorgon MÅSTE jag kolla om band till klänningen..!




((Detta är dagens köp..! De är bakifrån..! 149 och 19.90...))



// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0