Nu får de bli SÖNDAG!!!!

Ackså ackså..!

Pärlan är städad och fin..!
Fredrik smet undan, men hjälpte till med slut fasen..!
Hehe..!
Han trodde att han skulle få komma undan..!
Hahahahaha..!

Otroligt men sant..!
Har packat ca 70%..!
Har även fått Fredriks saker i resväskan..!
Mohahahahahaaaa!
Hehe, han ska man lirka med..!
Frågade om vi kunde gå igenom hans kläder och se om de skulle tvättas nå...
Slutade med att jag fick packa ner de..!
Knepet är att få honom att tro att de är hans idé..!
Hehe..!
Jaja, älskar honom!
Mina kläder är så gott som klara, har de som ska tvättas..!
Yeeeeeeh!
Känns gött..!
Börjat dona med vovvarnas packning..!
Tur är att de inte har kläder, men så mycket annat man ska komma ihåg..!
Men mat, godis och leksaker är då med, så de klarar sig nog..!
Sen har vi vet.papperna, fästingpennan, kopplerna och bädden redan i bilen..!
Så de är då så gott som klara..!
Hoppas man då iallafall..!

Nu får de bli SÖNDAG!!!!
ÅååÅ!
Men sakta och säkert närmar man sig..!
Skönt..!

Åh, har kommit fram till att jag vill "utveckla" min buddha tatuering...
Riktigt hur vet jag inte..!
Kollar man på bilder på buddhas så har han antingen en "ram" runt sig (ungefär såhär: Ω) eller en sol...
Funderar på att göra en sol...
Får se om man kommer på nå..
Har suttit och skissat...

Neh, nu är man trött och hungrig..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0