KUDDARNA! :D

Jah..!
Gu´så skönt man har sovit..!
Inte samma hårda säng som man har legat i i stugan inte..!
Hehe..!
Man har då saknat alla kuddar..!
Köpte en kudde i onsdags, men den var jag dum nog att packa undan..!
Men men..!

Neh, nu ska man fortsätta med bilder...
Så länge man orkar sitta här..!
Igår hade Fredrik hunnit somna i soffan, men de var lätt ordnat..!
Hehe..!

Här kommer dem:


((Lillan peppad för att fara..! Fått på sig halsbandet så hon har adressen om hon skulle komma bort..))


((Fredrik står och funderar vilken strips han ska ta..))


((Stackaren framför oss tappade sin stips, synd för den, mumma för fåglarna!))


((Fredrik skulle peka vars vi var, men hittade de icket..!
Men visst hade han köpt en fin jacka??))


((Bussen på lunchrast, fick traska hem..))


((Ratade oss på vägen hem från Stantons... Fredrik visade baken, men de fick man inte med..!))


((Ronja trivs..! De trodde jag inte..!))


((En liiiiten groda som vi räddade från vägen, den tog sig inte upp från kantstenen...))


((Men han nkom sig till ett fiiiiiint ställe..))


((Ronja ligger på utebordet och ser på folket...))

                          
((Fredrik bjöd på glass, tror ni inte att han kom med den största han kunde hitta åt mig..!
Han tog en stor strut doppad i chocklad och till mig köpe han GeKås-special..!
Tre kulor, mjukglass och strössel..!
Han ska då vara värst alla gånger..!
Tog ett låååååååångt tag innan man hade ätit upp den..!))


((I år var de lillan som ville bli nerpackad..! Fick nästan inte av henne..!))


((Slöfocken då man väl skulle börja urstädning och packning..!))


((Nästan allt på bron, ser ni vovvarna, de ska vara där någonstans..!))

              
((Jag bar dit och Fredrik lekte Tetris..!))

     
((Vovvarna satt och kollade på))

    
((Men vi fick till de bra..! Vovvarna fick halva fönsterrutan och två säten där bak..!
Huset vart en lyckad affär, de bråkade om vem som skulle ligga där..!))


((Suddig bild, tur att man inte jobbar med de..! Hehe..!
Här är allt som var i bilen, minus en vovve, Fredrik och mig..!))


((Stor bägen..!))


Nu så ger jag upp..!
Att de ska ta sån rackarns tid att få in bilder, men nu är väl alla med..!

Ni skulle sett hur glad vovvarna var att vara hemma..!
Ronja kände igen sig då vi svängde upp vid brevlådorna..!
Sprang som galningar då de kom ut..!
Ronja har intagit sin "skön-ställning" här på sängen bredvid..!
Härligt..!
Jag har själv kramat om alla kuddar inatt..!
Bäddat och donat, sovit gott som bara den..!

Neh, nu ska man göra plats åt resten och sen picka och plocka med tvätt..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0