Nästan ät och sov schema.. :P

Nu är de rent och fint igen..!
Kom att tänka på att man inte har varken dammat eller dammsugit sen man gick på semester..!
De är lääääääänge...
Men så farligt var de inte, några råttor som sprang omkring och härjade..
Men de brukar komma tillbaka redan en dag efter man har städat, så man väntar dem tillbaka på torsdag..!

Har laggt upp en liiiiiten plan för resterande dagarna av veckan...

Onsdag:
* Städa bilen
* Plocka i ordning de man inte använder och man ska ha med
 * Byta koppel och tvätta de gamla
* PILLA NAVELN (var ett tag sen)

Torsdag:
* Pappa
* Nolia
*Handla de sista innan resan
* Tvätta 40°

Fredag:
* Packa
* Kolla upp de sista
* Tvätta 60°

Lördag:
* Städa
* Packa bilen
* Brumma i ett x antal timmar

Söndag:
* GÖTEBORG!!!!!!!!!!!!

Tänk om man kunde hoppa till söndag..!
Hehe..!
Jah, en liten plan har man...
Men känner jag oss rätt så kommer de att bli helt andra saker..!
Men man har iallafall lite koll vad som ska göras..!
Haha..!

Imorgon ska jag då sova ut..!
Gött gött..!
Har blivit mycket bättre i huvudet med mina tabletter..!
Skulle inte förvåna mig att de är inbillning, men de funkar för mig..!
Hahaha..!
Skulle ha startat med vitamintabletter för lääääängesen..!
Men är huvet dumt får huvet lida..!
Hahaha..!
Järn och kalcium hade jag mina aningar om att jag hade brist på för måååååånga år sedan, de andra vitaminerna gör säker också gott..
Neh, försöker inte konventera er bara bevisa hur envis jag är ibland..!
Hehe..!
Kan bara säga att de både smakar och luktar skit...
Neh, där ljög jag..!
De luktar och smakar en blandning mellan skit, spya och rå fisk..!
Hahahahahaha..!
Tur att de bara behövs ätas en gång per dag..!

Neh..!
Nu ska man kolla om karl vill spela lite Super Mario..!
Hoppas på att somna i ljudet av hans död...
Öööh, de där lät väl inte så bra, men ni förstår väl att jag menar Lugi och Mario´s död..!
Hehe..!
Jag vet då vad jag kommer att drömma om..!
Bröjar på U....
Sen kanske de blir lite G innan..!
Hahahahaha..!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0